Edelliseen kirjoitukseeni minulle oli "rakentavaan" sävyyn kommentoinut tekstin tyylistä päätellen mieshenkilö. Sinulle anonyymiyden turvin viikon kestänyttä "uutta elämääni" kommentoiva mies (?), haluan sanoa:

Olen vasta alussa.

Olen tehnyt myös punttitreeniä, joskaan en siitä pidä läheskään samoissa määrin, kuin lenkeistä ja vesijuoksusta. Niistä saan hyvän mielen, salille meno on aina pakko. Kuten kirjoituksessani myös mainitsin, olin saanut ateriankorvikkeen ystävältäni - itse en sellaista ostaisi, sillä haluan syödä ruokaa.

No, se siitä. Tänään aloitin päivän tyhjällä vatsalla lenkkeillen, kuten on ohjeistettu, ja syömällä sitten sopivan aamupalan. Luentojen jälkeen tankkasin soppaa ja salaattia toivottavasti ihan oikeassa suhteessa, ja siirryin palaverin kautta työpaikalle päivystämään. Illalla taas lenkille. Huomenna vuorossa sali ja vesijuoksu.

Nälkä on kamala, mutta onneksi tuon ohjelman avulla voin kuitenkin taata, että olen saanut tarvittavat protskut, hiilarit ja rasvat kuluneen vuorokauden aikana. Sen avulla olen myös saanut suhteutettua syömiset niin, että syömisissäni kuidut ja kasvikset ovat oikeassa suhteessa. Ihan hyvä ja ennen kaikkea tyytyväinen fiilis kuitenkin! :) En ole repsahdellut, ja liikuttua on tullut oikeasti.

Voin kertoa, että tekisi ihan sairaanloisesti mieli Hesen ranskalaisia ja dippiä. Ja hampurilaista. Voi itku.

Pullamössösuomalainen kuittaa.